מה הם מאחזי יד למדרגות? איזה סוגי מאחזי יד קיימים

מה הם מאחזי יד למדרגות? איזו סוגי מאחזי יד קיימים? מהו התקן למאחזי יד למדרגות ומה ההבדל בין מאחזי היד למעקות? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

מאחזי יד למדרגות בבית, במשרד או בכל חלל אחר בו ממוקם גרם מדרגות, הם למעשה מאחזי צמודי קיר המספקים אחיזה יציבה ובטוחה עבור כל אילו הנדרשים לעשות שימוש בגרם המדרגות. מאחזים אלו נבדלים מסוגי מעקות שונים המותקנים לצד גרם המדרגות, בכך שהם צמודי קיר ומעבר להיותם מעקה מדרגות פונקציונאלי הם מהווים אמצעי בטיחות יציב ועמיד.

סוגי מאחזי יד

כאשר מדברים על מאחזי יד למדרגות, מדברים למעשה על היצע הולך וגדל של מאחזים המהווים אמצעי אחיזה ובטיחות לצורך עליה וירידה בטוחה בגרם המדרגות הממוקם בסביבת המגורים, סביבת העבודה וחללים נוספים. מאחזי היד השונים נבדלים אילו מאילו במספר היבטים הכוללים בין היתר:

  • חומר הגלם העיקרי ממנו מיוצרים מאחזי יד – כיום תוכלו למצוא מאחזי יד המיוצרים ממתכת או זכוכית לצד דגמים של מאחז יד למדרגות מעץ
  • תצורת המאחז – מאחזי יד מגיעים בתצורות שונות הכוללות מאחזי יד ישרים, מאחזי יד משופעים ומאחזי יד מעוגלים או ספירליים
  • אופן הקיבוע לקיר – קיבוע מאחזי היד לקיר הצמוד לגרם המדרגות נעשה באמצעות התקן למאחזי יד, כאשר גם למוצר זה, המהווה מוצר נלווה לכל פעולת התקנה של מאחזי יד, ישנם סוגים שונים של התקנים הנבדלים אלו מאילו בהתאם לתצורתם וחומר הגלם ממנו הם מיוצרים.

ההבדלים הנ"ל בין סוגי המאחזים השונים נועד בעיקר לצרכי התאמת סוג המאחז לעיצוב הכללי של החלל בו ממוקם גרם המדרגות. כמו כן, חשוב לציין שההבדלים השונים בין הסוגים השונים של מאחזי היד, מאפשרים לכם לבצע התאמה מדויקת של המאחז גם לצורך העיצובי של החלל וגם לצרכי בטיחות.

מאחזי יד למדרגות בכל חלל

ההיצע המרשים והאיכותי של מאחזי יד למדרגות, מאפשר לכם לבחור את מאחז היד המותאם ביותר לחלל בו אתם מעוניינים להתקינו, ואין זה משנה אם מדובר בסוגים שונים של מאחזי יד למדרגות בבית או בסוגים שונים של מאחזי יד לחללים מסחריים כגון: מאחזי יד למדרגות בעסקים וגלריות.

כך או אחרת, בכל התקנת סוג כזה או אחר של מאחזי יד, קיימת חשיבות רבה לאופן התקנת המאחזים והקפדה יתרה על תקינות התקני המאחזים, וזאת על מנת לוודא שהקיבוע לקיר נעשה באופן כזה שיאפשר בטיחות מרבית לאנשים העתידים לעלות ולרדת בגרם המדרגות. התקנה מקצועית של מאחזי יד למדרגות חשוב שתעשה באמצעות צוותי התקנה המתמחים בנושא וזאת על מנת להבטיח לעצמכם גם התקנה דקורטיבית המשתלבת באופן טבעי עם החלל וגם התקנה בטיחותית המקנה למאחזי היד את הערך המוסף שלכם כאמצעי בטיחות.

לצפייה בדגמים שונים של מאחזי יד לבתים פרטיים, משרדים וחללים מסחריים לחצו כאן