מאחזי יד מעץ מעוצבים - סולם יעקב
מאחזי יד מעץ בהתאמה אישית - סולם יעקב
מאחזי יד מעץ לעסקים ובתים פרטיים - סולם יעקב

מאחזי יד מעץ

כל מה שצריך וחשוב לדעת על מאחזי יד המיוצרים מעץ בעמוד שלפניכם

מאחזי יד הם הגדרה כוללת לכל סוגי המאחזים המשמשים למטרות אחיזה נוחה ובטוחה בעת עלייה/ירידה בגרם מדרגות ו/או לצרכי הליכה יציבה לאורך מסדרונות ו/או חללים בהם מותקנים מעקות. מאחזים אלו מיוצרים מחומרי גלם שונים כגון: אלומיניום, נירוסטה, ברזל, זכוכית ועץ, כאשר מאחזי יד מעץ נחשבים למוצר דקורטיבי המותאם גם לצרכי התקנה בבתים פרטיים וגם לעסקים ולחללים מסחריים כאלו ואחרים. יחד עם זאת, חשוב לציין שקיימים הבדלים בין סוגי המאחזים השונים המיוצרים מעץ, וזאת לנוכח איכויות העץ המשמש לצרכי ייצורם

מאחזי יד מעץ - מה משפיע על איכותם?

כפי שציינו לעיל, מאחזי יד מעץ עשויים להיות נבדלים אילו מאילו בהתאם לסוגי העצים המשמשים לצורך ייצורם, כאשר מאחזי יד המיוצרים מעץ נחות ולא איכותי, עשויים להתעוות עם הזמן ואף להיסדק או להישבר. כמו כן, מאחזי יד מעץ לא איכותי, מחייבים פעולות תחזוקה תדירות הכוללות בין היתר שיוף, צביעה ואיטום. מנגד, מאחזי יד המיוצרים מעץ איכותי הם מאחזים עמידים וחזקים היכולים לשמש אתכם לאורך שנים רבות וממושכות.

דבר נוסף המשפיע על איכות המאחזים המיוצרים מעץ, קשור לאופן הייצור שלהם, כאשר ייצור מקצועי המיושם באמצעות תוכנת מחשב המאפשרת חיתוך מיוחד ומדויק של לוחות העץ, משפר במידה ניכרת את איכות המאחזים וזאת בהשוואה למאחזי יד מעץ המיוצרים באופן ידני ומסורתי.

בין יתר סוגי מאחזים המיוצרים מעץ תוכלו למצוא:

  • מאחזי יד מעץ למעקות – סוג זה של מאחזי יד נועד לצרכי התקנת המאחז על גבי המעקה או בצד הפנימי של המעקה (לכיוון גרם המדרגות).

מאחזי יד מעץ למדרגות-  סוג זה של מאחזי יד נועד לצרכי התקנה צמודת קיר מול מקעה גרם המדרגות

לשני סוגי המאחזים המופיעים לעיל, קיימים עשרות דגמים של מאחזי יד מעץ הנבדלים אילו מאילו בהתאם לצורתם, גודלם ועוביים, כאשר ייצור המאחזים יכול להיעשות בהתאמה אישית על פי כל דרישה עיצובית ובטיחותית כאחד.

שימו לב: ייצור בהתאמה אישית של מאחזי יד מעץ בבתים או בכל חלל אחר בו תהיו מעוניינים להתקין מאחזים, מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות דקורטיביות לעיצוב מושלם של מאחזי יד מעץ.

מה עדיף: מאחזי יד מעץ או מחומרי גלם אחרים?

כפי שציינו למעלה, מאחזי יד מיוצרים מחומרי גלם שונים שלכל אחד מהם יתרונות שונים. מאחזי יד מעץ אומנם נחשבים ליוקרתיים ומרשימים אך הם חייבים להיות מיוצרים מעץ איכותי על מנת לאפשר לכם מאמצעי אחיזה בטיחותי, דקורטיבי ועמיד לאורך שנים, ולכן, רכישה של מאחזי יד מעץ חשוב שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, ייצור והתקנה של מאחזי יד מעץ לעסקים, לבתים פרטיים וכדומה, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם מאחזי יד איכותיים המיוצרים מעץ איכותי.

מאחזי יד מעוצבים למדרגות ביתיות חיצוניות - סולם יעקב

הפרויקטים שלנו

מאחזי יד מעוצבים למדרגות ביתיות חיצוניות - סולם יעקב

שימוש בחומרים איכותיים

אין ספק שהשנים עושים את שלהם והודות לניסיון הרב שנצבר עם השנים, צוות המתקינים ואנשי הייצור מצליחים להגיע לרמת עשייה מושלמת העונה על כל דרישות הלקוח: יציבות, אסתטיקה ואיכות ברמה הגבוהה הנשמרת לאורך שנים! סולם יעקב מייצרת מאחזי יד מהאיכותיים ביותר תוך הקפדה על דגש על הפן האיכותי, כמו כן משחזרת מאחזי יד בבניינים המיועדים לשימור. ייצור מאחזי יד מחומרי שונים כגון- עץ, מתכת וזכוכית מיוצרים ממיטב החומרים האיכותיים ביותר בשוק בכדי שכל לקוח יהיה מרוצה מהתוצאות.

צרו איתנו קשר עוד היום

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור בהקדם