מאחזי יד אלומיניום בשלל דגמים - סולם יעקב
מאחזי יד למעקות מעוצבים - סולם יעקב
מאחזי יד אלומיניום רמה אחת מעל כולם - סולם יעקב

מאחזי יד עמידים ובטיחותיים

כל מה שצריך וחשוב לדעת על מאחזי יד עמידים ובטיחותיים בעמוד שלפניכם

מאחז יד עמיד ובטיחותי, נחשב לאחד מחומרי הגלם הנפוצים והשימושיים ביותר בענף הבינוי במהלך השנים האחרונות, מהווה חומר גלם מרכזי גם למטרות ייצור של מעקות ומאחזי יד. חומר גלם זה הידוע גם בשם מתכת קלה הוא חומר גלם עמיד ובטיחותי בעל יתרונות רבים הכוללים בין היתר:

  • חומר גלם קל ונוח לעיבוד
  • חומר גלם חזק על אף משקלו הקל יחסית
  • חומר גלם אשר אינו מתכלה או מחליד לאורך זמן
  • חומר גלם בעל עמידות גבוהה גם לתנאי חוץ

יתרונות אלו ונוספים הופכים את מאחז היד העמיד לחומר גלם נפוץ גם למטרות ייצור של מאחזי יד בטיחותי ועמיד למעקות, למדרגות ולשימושים נוספים.

מהם מאחזי יד עמידים ובטיחותיים למדרגות?

מאחזי יד עמידים ובטיחותיים, מיועדים בין היתר לצרכי התקנה צמודת קיר לכל גרם מדרגות. מאחזי היד עמידים ובטיחותיים האלו מהווים אמצעי בטיחות רב ערך לאנשים העושים לאבד שיווי משקל בזמן עלייה/ירידה במדרגות והם מסייעים רבות למניעת נפילות. כמו כן, מאחזי יד המיוצרים ממתכת, ברזל, לגרם המדרגות, מהווים אמצעי דקורטיבי המשדרג את עיצוב החלל וזאת במידה והם תוכננו בהתאם לסגנון העיצובי של סביבת המגורים או החלל בו הם ממוקמים.

מהם מאחזי יד עמידים ובטיחותיים למעקות?

בדומה למאחזי יד למדרגות, גם מאחזי יד עמידים ובטיחותיים למעקות מהווים אמצעי בטיחותי לצד פריט דקורטיבי היכול לשדרג עבורכם את סביבת המגורים או החלל בו הם מותקנים. יחד עם זאת, מאחזי יד למעקות ניתנים להתקנה גם על מעקה גרם המדרגות וגם במקומות נוספים בהם מותקנים מעקות לצרכי מניעת נפילות. מאחזי יד  בטיחותיים ואיכותיים למעקות ניתנים להתנה גם לצד המעקה (מצידו הפנימי) וגם על גבי המעקה וזאת בהתאם לסוג המעקה העומד לרשותכם והסגנון העיצובי של מאחז היד המועדף עליכם.

שימושים נוספים במאחזי יד בטיחותיים

כחומר גלם עמיד ללחות ורטיבות,  יכולים לשמש גם כאמצעי בטיחות ואחיזה בחדרי רחצה וחדרי נוחיות וזאת לצרכי שמירה על היציבה בזמן רחצה או לצרכי ישיבה וקימה מבית הכיסא. חשוב לציין שבשימושים אלו, מאחזי היד משווקים במידות קבועות וזאת בניגוד למאחזי יד עמידים ובטיחותיים למעקות ומדרגות המיוצרים בהתאמה אישית בתהאם למידות הנדרשות לכל לקוח.

ייצור של מאחזי יד עמידים ובטיחותיים בהתאמה אישית – מה חשוב לדעת?

בתי עסק העוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, ייצור והתקנה של מאחזי יד עמידים ובטיחותיים, יאפשרו לכם מפתרונות ייצור בהתאמה אישית לכל סוגי המאחזי היד וחומרי גלם נוספים כגון: עץ, ברזל, נירוסטה וזכוכית. ההתאמה האישית באה לידי ביטוי בצורת המאחזים, גודלם ועוביים. במסגרת הליכי הייצור בהתאמה אישית תוכלו לעצב את המאחזים הנדרשים לכם בהתאם לכל סגנון עיצובי המועדף עליכם וליהנות גם מפתרונות התקנה מקצועיים. רכישת מאחזי יד בטיחותיים בבתי עסק מובילים מלווה גם באחריות מלאה על המאחז בכפוף לתנאי האחריות.

הפרויקטים שלנו

מאחזי יד מעוצבים למדרגות ביתיות חיצוניות - סולם יעקב

שימוש בחומרים איכותיים

אין ספק שהשנים עושים את שלהם והודות לניסיון הרב שנצבר עם השנים, צוות המתקינים ואנשי הייצור מצליחים להגיע לרמת עשייה מושלמת העונה על כל דרישות הלקוח: יציבות, אסתטיקה ואיכות ברמה הגבוהה הנשמרת לאורך שנים! סולם יעקב מייצרת מאחזי יד מהאיכותיים ביותר תוך הקפדה על דגש על הפן האיכותי, כמו כן משחזרת מאחזי יד בבניינים המיועדים לשימור. ייצור מאחזי יד מחומרי שונים כגון- עץ, מתכת וזכוכית מיוצרים ממיטב החומרים האיכותיים ביותר בשוק בכדי שכל לקוח יהיה מרוצה מהתוצאות.

צרו איתנו קשר עוד היום

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור בהקדם