כיצד להתקין מאחזי יד למדרגות: כיצד לעשות זאת נכון

מעקות למדרגות הם מאפיין בטיחות חשוב של המדרגות. אם יותקנו כראוי, הם יוכלו למנוע מאנשים להחליק, ליפול ולפצוע את עצמם.

מעקות למדרגות מגיעים בשני סוגים שונים – מתכת ועץ. שניהם בטוחים ועמידים, אבל יש להם יתרונות וחסרונות משלהם. מעקות מתכת יכולים להיות עמידים יותר ממעקות עץ, אבל הם עשויים להיות כבדים מדי להתקנה על כמה גרמי מדרגות. מעקות עץ הם קלים יותר מאלה ממתכת, אך ייתכן שהם גם לא יוכלו לעמוד בתנאי מזג האוויר כמו גם מתכתיים.

מהם מעקות למדרגות ולמה כדאי להתקין אותם?

מעקות למדרגות הם מרכיבי בטיחות חשובים המונעים תאונות הקשורות לנפילה במדרגות. הם מספקים תחושת ביטחון ויכולים לשמש גם כפריט קישוט בבית שלך.

מאחזי יד למעקות ומדרגות זמינים בצורות, גדלים וחומרים שונים. הם קלים להתקנה ולוקח בערך 10 דקות להתקנה.

ניתן להתקין מאחזי יד למדרגות על הקירות הצדדיים של גרם המדרגות או על גביו. הם מספקים יציבות בזמן שאתם עולים או יורדים במדרגות וגם הופכים את זה לבטוח יותר עבור אנשים שמתקשים לעלות במדרגות בגלל בעיות הגובה או הניידות שלהם.

מעקות למדרגות הם מאפיין בטיחות למדרגות. הם מספקים הגנה לאנשים שעלולים למעוד או ליפול במדרגות. הם גם מונעים מאנשים למעוד על המעקה וליפול במורד המדרגות.

על מנת להקל ככל האפשר את התקנת מעקה המדרגות שלכם, כדאי להשתמש במעקות למדרגות מוכנים מראש העשויים מחומרים איכותיים ובעלי עיצוב מלוטש.

התקנת מעקה על המדרגות שלך היא קלה יחסית, אך יכול להיות קשה להחליט איזה סוג של מעקה להתקין. הסוגים הפופולריים ביותר של מעקות הם מעקות מתכת, עץ ואלומיניום.

התקנת מאחזי יד למדרגות ומעקות

בסיס מעקה הוא מכשיר המסייע במתן יציבות למדרגות. ניתן להתקין אותו בגרם מדרגות באמצעות ברגים, ברגים או קליפים.

אם אתם מתכננים להתקין בסיס מעקה למדרגות, יש כמה דברים שכדאי לזכור לפני תחילת העבודה. קודם כל, דאגו למדוד את גובה המדרגות ולקבוע כמה מקום יידרש להתקנה. לאחר מכן החליטו על איזה סוג של בסיס מעקה יתאים לצרכים שלכם ובאילו חומרים ישמשו להתקנה.

מאחזי יד למעקות הוא אופציה מצוינת למדרגות, במיוחד אם אתם גרים בבית עם ילדים קטנים. תהליך ההתקנה קל ולא אמור לקחת יותר משעה.

התקנת מאחזי יד למדרגות יכולה לסייע במניעת פציעות ונפילות, אך היא גם עוזרת להפוך את גרמי המדרגות לבטוחים יותר על ידי מתן אחיזה רבה יותר על משטחים חלקים.

מאחזי יד – שורה תחתונה

סולם יעקב הינה חברה מובילה בייצור מאחזי ידי ומסילות למדרגות ומעקות יחדיו. סולם יעקב עוסקת בייצור מאחזי ידיים ומסילות למדרגות למעלה מ-40 שנה. הם מייצרים ומשווקים מאחזי יד למדרגות, מאחזי יד למעקות, מאחזי יד ברזל, מאחזי יד אלומיניום וכו..