מאחזי יד מנירוסטה מעוצבים - סולם יעקב
מאחזי יד מנירוסטה עמידים ובטיחותיים -סולם יעקב

מאחזי יד נירוסטה

כל מה שצריך וחשוב לדעת על מאחזי יד המיוצרים מנירוסטה בעמוד שלפניכם

נירוסטה הידועה גם בשם פלדת אל חלד, מהווה חומר גלם מרכזי לייצור מאחזי יד למעקות ולמדרגות. מאחזי יד נירוסטה, בדומה למאחזי יד המיוצרים מחומרי גלם אחרים כגון: ברזל, אלומיניום, עץ וזכוכית, מהווים בראש ובראשנה אמצעי בטיחות המסייע רבות לשיווי משקל הגוץ ויציבותו במהלך עלייה/ירידה בגרם מדרגות ו/או במסגרת הליכה לאורך פרוזדור/מסדרון שבצידי קירותיו מותקן מאחז יד.

מאחזי יד נירוסטה - יתרונות מול חסרונות

מאחז יד המיוצר מנירוסטה מאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים מול מספר חסרונות שחשוב להתייחס אליהם. ברשימת היתרונות תוכלו למצוא: מאחזי יד חזקים ועמידים לאורך זמן, מאחזי יד אשר אינם מחלידים לאורך זמן ומאחזי יד דקורטיביים. מנגד, ברשימת החסרונות חשוב להתייחס לעובדה שחומר הנירוסטה מצריך ניקוי מתמיד על מנת לטשטש סימני אצבעות ידיים. כמו כן, חומר הנירוסטה עשוי לצבור שומן לאורך זמן הנובע מזיעה והדבר עשוי לגרום לכך שהמאחז יהיה מחליק בעת האחיזה בו

מאחזי יד נירוסטה – שימושים נוספים

לצד מאחזי יד ניסרוטסה למדרגות ולצד מאחזי יד נירוסטה למעקות, קיימים שימושים נוספים למאחזי יד המיוצרים מנירוסטה, וביניהם: מאחזי יד לחדרי רחצה ואמטביה, מאחזי יד מנירוסטה לתאי שירותים (לצרכי קימה נוחה ויציבה ממושב האסלה) ומאחזי יד היכולים להיות מותקנים באזורים שונים לצרכי אחיזה בהם במקומות המחייבים נגישות לאנשים המתקשים בהליכה.

השימושים הנוספים במאחזי היד מנירוסטה נובעים לנוכח היותם מוצרי אחיזה אשר אינם מחלידים עם הזמן, ולכן, הם מהווים את מוצרי האחיזה האופטמיאלים ביותר לחדרים רטובים כגון חדרי מקלחת ורחצה וחדרי נוחיות.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים מאחזי יד מנירוסטה?

רכישת מאחזים מכל חומר גלם, לרבות, מאחזי יד נירוסטה, חשוב שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, ייצור והתקנה של מאחזי יד למדרגות, למעקות ולשימושים נוספים, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם היצע רחב ככל האפשר של אמצעי אחיזה פונקציונאליים ובטיחותיים המתאפיינים גם בהיבט העיצובי שלהם. רכישת מאחזי יד מנירוסטה באמצעות בית עסק מוביל בתחומו, תבטיח לכם גם אחריות על המוצר וגם פתרונות התקנה. מעבר לכך, תוכלו ליהנות גם מפתרונות ייצור בהתאמה אישית של מאחזי יד מנירוסטה, ובכך למעשה, להבטיח לעצמכם מאחז יד דקורטיבי המותאם לסגנון העיצובי של החלל בו תהיו מעוניינים להתקין את המאחז.

לפיכך, בעת רכישת מאחזי יד נירוסה למדרגות, למעקות או לכל שימוש אחר, חשוב לבדוק את הניסיון המקצועי העומד לרשות בית העסק בכל הנוגע להליכי תכנון, ייצור והתקנה של מאחזי יד ואת פתרונות השירות המוצעים לכם על ידו משלב התכנון ועד התקנת המוצר בביתכם או בכל מקום אחר נדרש. כמו כן, חשוב לבדוק את נושא האחריות המוצעת לכם במעמד הרכישה.

הפרויקטים שלנו

מאחזי יד מעוצבים למדרגות ביתיות חיצוניות - סולם יעקב

שימוש בחומרים איכותיים

אין ספק שהשנים עושים את שלהם והודות לניסיון הרב שנצבר עם השנים, צוות המתקינים ואנשי הייצור מצליחים להגיע לרמת עשייה מושלמת העונה על כל דרישות הלקוח: יציבות, אסתטיקה ואיכות ברמה הגבוהה הנשמרת לאורך שנים! סולם יעקב מייצרת מאחזי יד מהאיכותיים ביותר תוך הקפדה על דגש על הפן האיכותי, כמו כן משחזרת מאחזי יד בבניינים המיועדים לשימור. ייצור מאחזי יד מחומרי שונים כגון- עץ, מתכת וזכוכית מיוצרים ממיטב החומרים האיכותיים ביותר בשוק בכדי שכל לקוח יהיה מרוצה מהתוצאות.

צרו איתנו קשר עוד היום

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור בהקדם