מאחזי יד למעקות מגיעים במבחר גדול של דגמים - סולם יעקב
מאחזי יד מנירוסטה עמידים ובטיחותיים -סולם יעקב
מאחזי יד למעקות מעוצבים - סולם יעקב

מאחזי יד למעקות

כל מה שצריך וחשוב לדעת על מאחזי יד למעקות בעמוד שלפניכם

מעקות הם הגדרה כוללת לכל סוגי המעקות המותקנים בגרם מדרגות ו/או בחללים בהם קיימת חשיבות להתקנת מעקה המווה אמצעי בטיחות למניעת נפילות. המעקות המותקנים בשטח מבנים נועדו לסייע במניעת נפילות ובהפחתת הסיכון הנלווה לפגיעות כתוצאה ממעידה במדרגות. כאשר מדברים על מאחזי יד למעקות מדברים למעשה על מוצר נלווה להגברת תחושת הבטיחות, שמטרתו לסייע בשמירה על שיווי המשקל של האנשים הנאחזים בו לצרכי עלייה/ירידה בטוחה במדרגות ו/או לצרכי הליכה בטוחה לאורך המסלול בו מותקן המעקה.

איזה סוגי מאחזי יד למעקות קיימים?

ישנם מספר סוגים שונים של מאחזי יד למעקות הנבדלים אילו מאילו במספר היבטים, וביניהם:

  • חומר הגלם ממנו מיוצרים המאחזים
  • עובי וגודל המאחז
  • צורת המאחז
  • אופן התקנת המאחז על גבי המעקה

חשוב לציין שכל סוגי מאחזי היד המיועדים למעקות ניתנים להתאמה אישית על פי הסגנון העיצובי המועדף עליכם, כאשר חומרי הגלם מהם מיוצרים המאחזים כוללים בין היתר: עץ, אלומיניום, ברזל, נירוסטה וזכוכית.

שימו לב – מאחזי יד למעקות הינם מאחזים המותקנים באופן צמוד למעקה וזאת בניגוד למאחזי יד למדרגות שהם הגדרה למאחזים צמודי קיר.

מאחזי יד מעוצבים למעקות

מאחזי יד למעקות מגיעים במבחר גדול של דגמים, דבר המאפשר לכם לבחור את המאחז המותאם ביותר לסגנון העיצובי של המעקה ולעיצוב הכללי של החלל בו מותקן המעקה והמאחז. ייצור של מאחזי יד בהתאמה אישית מאפשר לכם ליהנות מאפשרויות שונות לייצור של מאחזי יד מעוצבים למעקות. יחד עם זאת, ייצור של מאחזי יד למעקות, חשוב שייעשה על ידי חברות מובילות בתחומן וזאת על מנת להבטיח לעצמכם מאחזי יד איכותיים ובטיחותיים העומדים בתקנים השונים ללא קשר לחומרי הגלם מהם הם מיוצרים.

מאחזי יד למעקות בבתים פרטיים

מאחזי יד למעקות בבתים פרטיים הם בדרך כלל מאחזי יד דקורטיביים המשמשים כאמצעי בטיחות לצורך עלייה וירידה בטוחה בגרם מדרגות המותקן בשטח הבית. מאחזי היד למעקות בבתים מותאמים לסגנון העיצובי של מעקה גרם המדרגות, כאשר בחירת הסגנון העיצובי של המאחז ניתן להתאמה אישית על צרכי הבטיחות ובהתאם להעדפות העיצוביות האישיות של הלקוח. התקנת המאחזים במקרים אלו חייבת להיעשות בהתאם לאופן התקנת מאחזי יד למדרגות תקן בטיחותי.

רכישתם של מאחזי יד למעקות בבתים פרטיים או לכל חלל אחר בו מותקנים גרמי מדרגות או מעקות, חשוב שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים בהליכי תכנון, ייצור והתקנה של מאחזי יד, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם מוצרי איכות המיוצרים מחומרי גלם איכותיים ומותאמים גם לסגנון העיצובי של המעקות וגם לצרכי ההתקנה הבטיחותית. כמו  כן, תוכלו ליהנות מאחריות מקיפה על המוצר עצמו ולהבטיח לעצמכם התקנה מקצועית המיושמת בהתאם לתקן הנדרש בתחום מאחזי היד.

הפרויקטים שלנו

מאחזי יד מעוצבים למדרגות ביתיות חיצוניות - סולם יעקב

שימוש בחומרים איכותיים

אין ספק שהשנים עושים את שלהם והודות לניסיון הרב שנצבר עם השנים, צוות המתקינים ואנשי הייצור מצליחים להגיע לרמת עשייה מושלמת העונה על כל דרישות הלקוח: יציבות, אסתטיקה ואיכות ברמה הגבוהה הנשמרת לאורך שנים! סולם יעקב מייצרת מאחזי יד מהאיכותיים ביותר תוך הקפדה על דגש על הפן האיכותי, כמו כן משחזרת מאחזי יד בבניינים המיועדים לשימור. ייצור מאחזי יד מחומרי שונים כגון- עץ, מתכת וזכוכית מיוצרים ממיטב החומרים האיכותיים ביותר בשוק בכדי שכל לקוח יהיה מרוצה מהתוצאות.

צרו איתנו קשר עוד היום

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור בהקדם