למה צריך לשים לב כשבוחרים מעקות ומאחזי יד

רוכשים מעקות ומאחזי יד לסביבת המגורים או בית העסק? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על הנושאים אליהם חשוב להתייחס כאשר בוחרים ורכושים מעקות ומאחזי יד.

מעקות ומאחזי יד הם מוצרי בטיחות לכל דבר ועניין והם נועדו למנוע נפילות מגרמי מדרגות, מרפסות וכדומה, כאשר המעקה עצמו מספק מקור הגנה ומאחזי היד מהווים מוצר נלווה המסייע בשמירה על שיווי המשקל בעת השימוש בגרם מדרגות או חללים נוספים בהם מותקנים המעקות.

סוגי מעקות ומאחזי יד

כאשר מדברים על מעקות ומאחזי יד, מדברים למעשה על מספר סוגים שונים של מעקות ומאחזי יד שכל אחד מהם נבדל מהאחר בהתאם למטרת השימוש בו ומאפיינים נוספים כגון: חומרי גלם מהם מיוצרים המעקות ומאחזי היד ותצורת המעקות ומאחזי היד.

בין יתר סוגי מאחזי היד המוצעים לכם כיום תוכלו למצוא: מאחזי יד למעקות, מאחזי יד ברזל, מאחזי יד מעץ, מאחזי יד אלומיניום ומאחזי יד נוספים.

בין יתר סוגי המעקות המוצעים לכם כיום תוכלו למצוא מעקות לגרם מדרגות ו/או למרפסת המיוצרים מחומרי גלם שונים כגון: זכוכית, ברזל ואלומיניום. כיום, הודות לטכנולוגיות ייצור מתקדמות, ניתן לייצור מעקות המשלבים בתוכם אלמנטים דקורטיביים כאלו ואחרים.

מה הם הנושאים אליהם חשוב להתייחס כאשר רוכשים מעקות ומאחזי יד?

בין הנושאים המרכזיים אליהם חשוב להתייחס בעת רכישת מעקות ומאחזי יד תוכלו למצוא:

  • תקינות – גם רכישה של מעקות וגם רכישה של מאחזי יד חשוב שתעשה בהתאם לתקן. מאחזי יד למדרגות תקן או מעקות תקן הם למעשה מוצרים המעידים על כך שהם יוצרו בהתאם לתקן הנדרש.
  • בטיחות – ההיצע הגדול של מאחזי יד ומעקות מחייב אתכם להתייחס לנושא בטיחות התקנתם.
  • זהות היצרן – יצרנים מובילים בתחום מעקות ומאחזי יד מאפשרים לכם ליהנות ממוצרי איכות המיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. כמו כן, רכישת מאחזי יד באמצעות יצרן מוביל סולם יעקב מאפשרים לכם ליהנות מאחריות מקיפה על המוצר בהתאם לתנאי האחריות.
  • מטרת השימוש במעקות ומאחזי היד – נושא זה מתייחס למקום בו אתם מייעדים התקנה מעקות ומאחזי יד ומטרות השימוש בהם, וזאת על מנת להבטיח נוחות מרבית לאנשים העתידים לעשות בהם שימוש.
  • זהות המתקינים – חברות העסוקות בהליכי ייצור ושיווק של מעקות ומאחזי יד, מאפשרות לכם ליהנות בין היתר גם משירותי התקנה מקצועיים המיושמים בהתאם לתקן הישראלי.
  • חומרי הגלם מהם מיוצרים המעקות ומאחזי היד – חומרי הגלם משפיעים על עמידות המוצרים ועל אופן תחזוקתם. כיום, כל חומרי הגלם המשמשים לייצור מעקות ומאחזי יד העומדים בתקן, הם חומרי גלם איכותיים בעלי עמידות גבוהה לאורך זמן. יחד עם זאת, חומרי הגלם השונים עשויים להשפיע על אופן תחזוקת המעקות ויש לקחת זאת בחשבון.

לצפייה בדגמים מודרניים של מעקות ומאחזי יד לחצו כאן