קודם כל הבטיחות: בחירת מעקות המדרגות הנכונים לבית שלך

מחפשים אחר מעקה למדרגות בסביבת המגורים? זה הזמן לדעת הכול על הפרמטרים המרכזיים לבחירת מעקות למדרגות בבית

מעקות למדרגות הם הגדרה כוללת להיצע גדול ומרשים של מעקות היכולים להתאים לכל גרם מדרגות כזה או אחר בסביבת המגורים. ההיצע הגדול של המעקות, אומנם מאפשר לכם לבחור את המעקה האידיאלי ביותר לגרם המדרגות, אך הדבר דורש מכם התייחסות למספר פרמטרים מקצועיים עליהם נפרט בשורות הבאות.

הפרמטרים המרכזיים לבחירת מעקות למדרגות בבית

 

בחירה של מעקה למדרגות חשוב שתעשה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים כגון: חומר הגלם ממנו מיוצר המעקה והתאמתו לחומר הגלם של גרם המדרגות, הסגנון העיצובי של המעקה והתאמתו לסגנון העיצובי של גרם המדרגות, וכמובן, נוחות האחיזה במעקה. מעבר לכל אלו, הפרמטר המרכזי שחייב להנחות אתכם בתהליך בחירת המעקה קשור לכך שכל מעקה נועד לשמש כאמצעי בטיחות לצורך מניעת החלקה ונפילות בזמן העלייה/לדירה בגרם המדרגות הביתי.

מה הופך מעקה לבטיחותי יותר?

 

כפי שציינו לעיל, תפקידו המרכזי והחשוב ביותר של כל מעקה למדרגות בסביבת המגורים (ובכל מקום אחר כמובן), הוא לשמש כאמצעי בטיחות לצורך מניעת החלקה ונפילה בזמן העלייה/ירידה בגרם המדרגות. לפיכך, הפרמטר המרכזי לבחירת מעקה למדרגות הוא נושא הבטיחות, ולכן, חשוב להתייחס למספר היבטים הקשורים גם לעמידת העמקה בכל התקנות המחייבות בחוק וגם לאופן תהליך ייצור המעקה.

על פי חוקי הבניה המונהגים במדינת ישראל ישנן מספר תקנות המתייחסות להיבט הבטיחותי של המעקות, וביניהם:

  • בכל גרם מדרגות המתוחם על ידי קיר מצדו האחד, חייב להיות מותקן מעקה בצד השני
  • גובה המעקה הוא 105 ס"מ לפחות במישור ו-90 ס"מ לפחות בחלק המשופע של המשדרגות
  • המרווח בין מרכיבי המעקה לא יעלה על 10 ס"מ

בנוסף לתקנות, בחירת מעקה למדרגות מומלץ שתעשה באמצעות חברה מובילה בתחום התכנון, העיצוב, הייצור וההתקנה של מעקות למדרגות, ובאופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם מספר יתרונות שירות מרכזיים הבאים לידי ביטוי גם בהיבט הבטיחותי של המעקה, לרבות, פיקוח של בקרת איכות בתהליך ייצור המעקות, שימוש בחומרי גלם איכותיים לצורך ייצור מעקות, וכמובן, התאמה מלאה בין הסגנון העיצובי של המעקה לסגנון העיצובי של גרם המדרגות.

סוגי מעקות למדרגות

 

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של מעקות למדרגות בבית, לרבות, מעקות מעוצבים המתוכננים בהתאמה מלאה על פי צרכי ודרישת הלקוחות. בין יתר סוגי המעקות שלגביהם תוכלו למצוא היצע מרשים של דגמים עיצוביים, ממתינים לכם כגון:

הבחירה בין סוג כזה או אחר של מעקה, חשוב בתעשה באמצעות ייעוץ מקצועי המוענק לכם מטעמה של חברה מובילה לייצור מעקות.

מעקות בטיחותיים בהתאמה אישית זה סולם יעקב

 

סולם יעקב היא חברה המתמחה בתהליכי תכנון, עיצוב וייצור של מעקות בטיחות מאז שנת 1974, ולאורך כל השנים היא מקפידה על רמת בטיחות גבוהה לאורך כל שלבי התכנון, הייצור וההתקנה של המעקות השונים.

מוצרי החברה כוללים עשרות דגמים של סוגי מעקות למדרגות, כאשר התאמת המעקה הנכון והבטיחותי ביותר נעשית בהתאמה אישית על פי צרכי ודרישת הלקוחות ובהתאמה מלאה לגרם המדרגות המיועד.

אם גם אתם מצויים בתהליכי בניה או שיפוץ של סביבת המגורים ונדרשים לתהליכי תכנון של גרם מדרגות או מעקות, זה הזמן להכיר את פתרונות השירות המוצעים לכם בחברה ולהבטיח לעצמכם את המעקה הבטיחותי, האיכותי והיפה ביותר לסביבת המגורים.

לצפייה בקטלוג  -מדרגות פנים וחוץ בגימור מושלם של החברה לחצו כאן