מקלאסי לעכשווי: סגנונות מעקה למדרגות נצחיים

בונים או משפצים את סביבת המגורים ונדרשים להתקנת מעקה למדרגות? זה הזמן לדעת הכול על סוגי מעקות למדרגות פנים/חוץ ולהיחשף לכל סגנונות העיצוב הטרנדיים ביותר בתעשיית המעקות למדרגות.

מעקה למדרגות הוא אומנם אמצעי בטיחות לצורך מניעת החלקה, נפילה או טיפוס, אך באותה נשימה הוא מהווה אמצעי עיצוב לכל דבר ועניין, וככזה, הוא מאפשר לכם לשדרג את סביבת המגורים וליהנות מהתאמה עיצובית מרשימה בין המעקה לגרם המדרגות.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע גדול ומרשים במיוחד של מעקות מעוצבים למדרגות הפנים או החוץ, כאשר לכל סוג כזה או אחר של מעקות, תוכלו למצוא עשרות דגמים עיצוביים המאפשרים לכם לשדרג את העיצוב הכללי של סביבת המגורים.

סוגי מעקות למדרגות – מה חשוב לדעת?

 

כאשר מדברים על סוגי מעקות למדרגות, מדברים למעשה על מספר סוגי מעקות המסווגים על פי חומר הגלם ממנו הם מיוצרים, וביניהם, מעקות מברזל, מעקות מעץ, מעקות מזכוכית, מעקות מנירוסטה ומעקות המיוצרים מכבלים. לכל אחד מסוגי המעקות הנ"ל, תוכלו למצוא מספר הולך וגדל של דגמים עיצוביים אותם ניתן להתאים לסגנון העיצובי של גרם המדרגות ולסגנון העיצובי של חלל הפנים או החוץ.

סגנונות עיצוב של מעקות למדרגות

 

הסגנון העיצובי של מעקה למדרגות חייב להיות מותאם בראש ובראשונה לסוג גרם המדרגות, וכל זאת, תוך התייחסות נקודתית לחומרי הגלם מהם מיוצר גרם המדרגות, לסגנון העיצובי של גרם המדרגות, וכמובן, לעיצוב הכללי של סביבת המגורים או המקום בו מותקן גרם המדרגות. כפי שציינו למעלה, כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של סגנונות עיצוב בכל הנוגע לבחירת מעקה בטיחות לגרם מדרגות חוץ או פנים, כאשר בין סגנונות העיצוב הנפוצים תוכלו למצוא:

  • מעקות מעץ מלא בסגנון כפרי
  • מעקות מעץ מלא בסגנון קלאסי
  • מעקות מברזל בסגנון אורבאני
  • מעקות מברזל שחור בסגנון אלגנטי
  • מעקות מנירוסטה בסגנון מודרני
  • מעקות מזכוכית בסגנון אקלקטי המותאם למספר סגנונות עיצוב של חללי פנים
  • מעקות כבלים בסגנון הייטקיסטי

וסגנונות עיצוב נוספים של מעקות למדרגות פנים או חוץ.

בחירת סגנון עיצובי של מעקות – כיצד?

 

אחת מהדרכים המומלצות ביותר לצורך התאמת מעקות לגרם מדרגות כזה או אחר בסביבת המגורים, היא במסגרת שירותי עיצוב פנים המוצעים לכם על ידי אדריכלים ומעצבי פנים. בנוסף, תוכלו ליהנות מפתרונות שירות המוצעים לכם בכל חברה מובילה בתחומה לייצור מעקות למדרגות. כך או אחרת, בחירת הסגנון העיצובי של מעקות למדרגות בשטח הבית או בכל מקום אחר, מומלץ שתעשה בהתאם לדגשים הבאים:

  • התאמת סוג המעקה על פי סוג וחומר הגלם ממנו מיוצר גרם המדרגות
  • התאמת הסגנון העיצובי של המעקה על פי הקו העיצובי של החלל בו ממוקם גרם המדרגות
  • התאמת הסגנון העיצובי של המעקה לכל היבטי הבטיחות הנדרשים על פי חוק לצורך התקנת מעקות

סולם יעקב מציגה: כל סגנונות העיצוב במקום אחד!

אנחנו בחברת סולם יעקב, עוסקים ומתמחים בתהליכי תכנון, עיצוב וייצור של כל סוגי המעקות והמדרגות, כאשר חלק מפתרונות השירות המוצעים על ידינו כוללים את שירותיה של מחלקת התכנון והעיצוב בה תוכלו ליהנות מתהליך תכנון ועיצוב של מעקות מעוצבים בהתאמה אישית לכל גרם מדרגות. שירותי המחלקה מיועדים גם ללקוחות פרטיים וגם לבעלי מקצוע כגון מעצבי פנים ואדריכלים, כאשר הניסיון המעשי של נציגי המחלקה לצד טכנולוגיות הייצור המתקדמות שלנו, מאפשרים גם לכם ליהנות ממעקות מעוצבים המשדרגים כל סביבת מגורים. לצפייה בקטלוג מעקות למדרגות בבית, במשרד או בבית העסק, לחצו כאן והתרשמו מיכולות הביצוע שלנו.