מה חשיבות של מאחזי יד בבתים של הגיל השלישי

מאחזי יד הם הגדרה כוללת למוצרי בטיחות נלווים המותקנים בדרך כלל על גבי מעקות המותקנים בגרם מדרגות, מרפסות וחללים נוספים בהם קיים הכרח בהתקנתם. כאשר מדברים על מאחזי יד המותקנים בבתים של הגיל השלישי, מדברים למעשה על מוצר בטיחות בעל חשיבות רבה למניעת נפילות, החלקות וכדומה.

היכן מומלץ להתקין מאחזי יד בבתים של בני ובנות הגיל השלישי?

התקנה של מאחזי יד של בני ובנו הגיל השלישי, מומלץ שתעשה בכל חלל בו קיימת סכנה ממשית לאיבוד שיווי משקל בזמן עמידה או הליכה, כאשר בין יתר סוגי המאחזים המוצעים לכם לצורך כך תוכלו למצוא:

  • מאחזי יד למדרגות תקן ישראלי למניעת נפילות
  • מאחזי יד למעקות המותקנים על גבי גרם מדרגות, מרפסות וכדומה
  • מאחזי יד הניתנים להתקנה ישירה על גבי קירות – מוצר בטיחות אידיאלי לחדרי רחצה, מסדרונות וכדומה

מה החשיבות הנלווית להתקנת מאחזי יד?

מאחזי יד הם מוצר בטיחות המבטיח יציבות ושמירה על שיווי המשקל כאשר עולים או יורדים בגרם מדרגות ביתי ו/או כאשר הולכים לאורך מסדרונות. במקרים בהם מדובר בהתקנת מאחזי יד בבתיהם של בני ובנות הגיל השלישי, נושא הבטיחות מקבל משנה תוקף וזאת לנוכח הסיכון המוגבר לנפילות והחלקות של בני ובנות הגיל השלישי בסביבת המגורים. חשוב לציין שמרבית התאונות האישיות בקרב בני ובנות הגיל השלישי מתרחשות בסביבת המגורים ברגע אחד של איבוד שיווי משקל. לפיכך, התקנה של מאחזי יד למעקות המצויים בבתיהם של בני ובנות הגיל השלישי ו/או התקנת מאחזי יד על גבי הקירות, מהווה אמצעי בטיחות המסייע למניעת התרחשותן של תאונות אישית בסביבת המגורים.

מה חשוב לבדוק כאשר מתקינים מאחזי יד ?

עד טרם התקנתם של מאחזי יד למעקות או לקירות, חשוב להתייחס למספר נושאים מרכזיים בכל תהליך רכישה ובחירה של מאחזי יד, וביניהם: נושא בטיחות המאחזים, חומרי הגלם מהם מיוצרים המאחזים, תצורת המאחזים וגודלם, וכמובן, האחריות המוצעת לכם על ידי המשווק/יצרן.

רכישה של מאחזי יד לבתיהם של בני ובנות השלישי, בדומה לרכישת מאחזי יד לכל סביבת מגורים, חשוב שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים בהליכי ייצור, שיווק והתקנה של מאחזי יד למעקות, וזאת מטעמי תקינות ובטיחות לצד היבטים צרכניים נוספים כגון: היצע גדול יותר של מאחזי יד היכולים להתאים לכם, דגמי מאחזי יד מעוצבים למעקות וקירות, התקנה מקצועית בהתאם לדרישות התקן, וכמובן, אחריות המוצעת לכם במעמד הרכישה.

בחירה נכונה של מאחזי יד המיועדים להתקנה בבתיהם של בני ובנות הגיל השלישי, תאפשר גם לכם ליהנות ממוצרי בטיחות איכותיים המסייעים רבות למניעת תאונות אישיות כגון נפילות והחלקות כתוצאה מאיבוד רגעי של שיווי המשקל וכדומה.

לצפייה בקטלוג מאחזי יד למעקות, לקירות ולחדרי רחצה לחצו כאן